måndag 2 mars 2009

Vanlig måndag

Halomi allihopa!!

Ja som ni kanske ser så har det varit en helt vanlig måndag.

Min skoldag började med svenska, som inte var särskilt kul sen hade vi idrott och sen so där vi fortsatte med vårt arbete. Efter det gick vi till musik, vi forsatte att tära på "the girl from ipanema"sen kom vår sista lektion som var EQ, vi bytte platser och jag fick sitta breve Lovisa!!!!!!<33

Efter skolans slut åkte jag och Mina till tibble badet för att träna till en tvävling som vi ska ha om någa veckor.

Sedan hämtade pappa mig, vi åkte först hem och sen till tebban. där köpte jag lite småsaker.
P.S Det blev något fel när jag skulle publisera inlägget igår så jag gör det ida!<3

1 kommentar:

  1. Tara, har utmanat dig! Gå in på min blogg så ser du vad det innebär! Puss på dig ;D <3

    SvaraRadera

Skicka gärna din åsikt eller en fråga!