fredag 27 mars 2009

Tävling!

Jag tänkte sätta ut en tävling! men tyvärr så vinner man bara äran:)
tävlingen går till så här: jag kommer att lägga ut en bit av en låttext och ni ska gissa vilken låt det är. Och här kommer texten:

I'm sitting here in the boring room
It's just another rainy Sunday afternoon
I'm wasting my time
I got nothing to do
I'm hanging around
I'm waiting for you
But nothing ever happens and I wonder

ni ska via komentarer gissa på vilken låt det här var. skriv gärna artistens namn!

3 kommentarer:

  1. Det är lemon tree!

    Hoppas jag e först:Dhaha

    //nea

    SvaraRadera
  2. fool's garden

    hade aldrig hört låten förut...
    det är inte så bra att köra låtleken på datan, för det är bara att söka på google.... och det var förresten jag & Lollo som hittade på det!!

    SvaraRadera
  3. haha, de som har skickat kommentarer innan mig har ju bara skrivet grupp namnet ELLER låtnamnet...
    HÄR kommer BÅDA:

    1. Lemon Tree = låtnamnet
    2. Fools Garden = gruppnamnet
    3. Dish of the day = Albumnet


    För övrigt var det den jag spelade hemma hos dig hela tiden ;D kommer u ihåg?
    <3333333333

    SvaraRadera

Skicka gärna din åsikt eller en fråga!