måndag 23 mars 2009

Måndag...

Enligt mig så kommer det att bli en trög vecka. För att ofta är det så när man längtar efter något så går tiden bara långsammare. Det kanske inte är så för alla men för mig är det så. Nu kanske ni undrar vad jag längtar efter? Jo, jag ska till Cannes (en stad i Frankrike) under påsklovet med mina kusiner. Det ska bli så kul!


Men nu är det måndag och jag märkte som en idiot att hk-läxan var tills v.16 (tack julia, för att du sa det) men nu är den klar så jag slipper göra läxan senare!;)


När jag kom hem efter skolan såg jag repris på Gossip Girl och gjorde läxorna. Och nu har jag precis ätit middag och ska nu läsa några sidor ur "Om jag kunde drömma"




Puss o Kram Tara:)







Här kommer dagens bild




Det är så här det ser ut nu

1 kommentar:

Skicka gärna din åsikt eller en fråga!