tisdag 3 februari 2009

Fest!!

Hej Hej!!


Den här veckan har jag både baket och laga ganska mkt mat. t.ex gjorde jag köttfärslimpa ida och iförrigår gjorde jag ost o skinkpaj. Haha jag känner mig stolt!!


I lördags var jag på fest hemma hos Evangeline. Vi hadde jätte kul där så jag tänkte berätta vad som hände.


Som sagt har hon en jätte gullig hud som heter Elvis! Som ni kanska vet så sov jag över där, och det som var kul var att vi gick ut med Elvis kl.23!! Vi sprang typ hela vägen det var as kul!! När vi kom tilbaka var vi alldeles hyperaktiva! Vi böjade dansa och sjunga as högt. vi kunde ha väkt garannarna om vi skrik höger!:P När vi tillslut var alldeles utmattade blev istället Elvis pigg och han ville leka. så vi kastade runt hans leksak runt i rummet och han sprang runt i rummet efter den, ungefär som apan i mitten. Efter det var vi så trötta att vi gick o la oss. och då var kl.02.30. Elvis!!
Vid matbordet. Anna, Mikkis o Emma sovdags! Lucy,fotomodell! Lovis med konstig min!:P

6 kommentarer:

  1. Va fin man är!!

    SvaraRadera
  2. Hej tara <333 fin blogg :) o Verkllingen fina bilder ^^ <33

    SvaraRadera
  3. Haha jag ser helt hemsk ut på bilden :P
    Men det är i alla fall ngt att skratta åt :P Hahah

    SvaraRadera
  4. haha, aasfina bilder
    Kan du inte skicka mig alla bilder ??

    emmqsdagbok@hotmail.com

    o du, har du msn så kan du adda mig på en annan adress som jag inte ger ut här.
    Puss <3

    SvaraRadera
  5. men taris, jag gav dig ju adressen alldeles nyss!

    SvaraRadera
  6. Jag har också en sånndär pyjamas som personen bakom sanna har , lova earth peace.

    Guud vad kul ni såg ut att ha, varför bjöd ni inte mig?? Jag vill ju också vara med :'(

    Saknar er så jag .. .jag vet inte vad <3

    SvaraRadera

Skicka gärna din åsikt eller en fråga!