måndag 9 februari 2009

Brutet båtben!!

Hej hej

Gissa vad, jag har brutit mitt båtben (som sitter i tummen). Det var i torsdags som det hände.

Jag var på tennisen som vanligt. Under uppvärmningen skulle vi springa baklänges och när jag gjorde det subblade jag till och ramlade rakt på min hand. det konstiga var att jag inte fick ont någon stans föutom handleden och tummen. min tränare lindade min hand och jag åkte till astridlindgrens barnsjukhus med min farmor och farfar. när vi kom dit sa de att jag skulle vänta i väntrummet. vi satt där inne i 2timmar innan vi fick se en läkare. När vi väl kom in tittade på min hand och sa att jag skulle gå till röntgen, o vi gjorde det. När var framme tog de nästan direkt bilder, men sen fick jag vänta i yttligare 2 timmar tills svaren skulle komma. När de kom sa de att min handled var srukad och mitt båtben var brutet. vi kom hem kl21.30

som tur är behöver jag bara ha gipset i 10 dagar!!!


Nu måste jag tyvärr gå. men vi ses sen!!
En avskeds bild!!!
Baby pluto!!!

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅ vad synd att du har brytit tummen jag belv dyp så rädd när du kom till skolan med bandars.. ;(

    SvaraRadera

Skicka gärna din åsikt eller en fråga!