söndag 25 januari 2009



Hej hej!!!


Igår när jag kom hem efter min ridning sa mamma att vi kunde baka semlor, och vi gjorde det. Dom blev faktiskt jätte goda, men problemet med att gör semlor hemma är att de inte ser ut som de man köper i äffern. Men det är ju smaken som avgör, eller hur!? Det som är bra är att de smakade faktiskt jätte gott!! Och gissa vad jag gjorde idag, pizza!!!

De där är mina semlor som jag gjorde. De ser inte alls proffsiga ut som den semlan till höger. Men de var ju goda.

Vi ses snart!! Bye Bye!!

4 kommentarer:

  1. Öhh, du menar väl till vänster eller??

    SvaraRadera
  2. gud va skojj att du har en blogg, hur länge har du haft den ?

    SvaraRadera
  3. Visste inte att du hade blogg Tara, vad roligt!
    Japp, det ska bli skitkul imorgon ! :D

    SvaraRadera

Skicka gärna din åsikt eller en fråga!